10 saker du vill göra innan du dör.

Då min inspiration är typ död kör jag en fuling och gör som Lisafisa och Sanna Blask. LISTA! Woho.
1. Hoppa fallskärm.
2. BESÖKA THE WIZARDING WORLD OF HARRY POTTER!
3. Klura ut vem Folke är (om jag inte redan vet. Who knows, who knows?). Inga höga ambitioner här icke.
4. Fly landet och leva livet, och jag snackar inte svennesemester.
5. Lära mig åka snowboard.
6. Peta på Promoes hår.
7. Ha en awesome-mysig klädaffär med awesome-mysiga kläder.
8. Tatuera händerna (och typ resten av mig)
9. Hälsa på Auschwitz och chilldilla loss lite
10. Vara sådär irriterande, överdrivet, fruktansvärt genomlycklig à la rosa fluffiga moln, enhörningar, och varm jävla snuffighet
Och typ tusen saker till. Min bucket list är typ milslång.

Kommentarer

Skriv och få en kaka! Jag lovar.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0