Dregglar lite

Alltså shit. Jag sitter och cravar Chili Cheese Tops här. Om de försvinner från donkelidonken igen kommer jag personligen se till att idioten som bestämt det blir bragd om livet.
Jag undrar vad de har i de där små jävlarna. Någon sorts highly addictive drog? Någon mystisk bakterie som gör att om du får i dig den en gång måste du ha mer mer MER för annars dör du? Nikotin i urflippade och olagliga mängder?
Att jag är ett matvrak är jag beredd att erkänna alla dagar i veckan, men att vara så sugen på något att jag är beredd att kliva över lik och slåss för min rätt (bokstavligt talat) utan att överdriva minsta lilla är ta mig fan over the top, till och med för mig.
Älsklingar.
Ni betyder allt för mig, glöm aldrig det. Jag vill ha er i mig och bara känna
den ostiga gottigheten smälta ÄNNU MER mot min tunga. Ni kan även vara en stor
bidragande faktor till att jag kommer vara gravt överviktig om
sisådär femton-tjugo år - men jag avgudar er ändå. Tack för att ni finns.

Kommentarer

Skriv och få en kaka! Jag lovar.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0