Du vet att du bor i Mora när...

Igår brann det i en container vid Djurmagasinet. Jag, Malin och Emma blev eld och lågor (no pun intended) och fick lov att stanna för att bevittna spektaklet. Vi såg även poliser (utanför ett hus; antingen gnällde dem på att någon spelade för hög musik, eller blev bjudna på fika) och en ambulans. SÅ JÄVLA PÅ G! Vi var hur som haver väldigt exalterade. Ungefär så spännande det blir här ute i ingenstans.
Chillade även lite hos Karl Lärka. Sen hos Cissie. Där var vi mest dryga, och jag åt hennes och Davids mat. Inget nytt under himlen direkt. Det är så jag rullar; är dryg och äter folks mat. Yttrade orden "Jag är mätt" och Emma höll på att trilla baklänges av förvåning.

Kommentarer

Skriv och få en kaka! Jag lovar.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0