Too many mosquitoes and our fair share of egos



Mår prima ballerina igen och inväntar nästa fezt! Bortsett från att jag nyss spillde kaffe. Spiller alltid kaffe när jag har vita kläder. Kanske spille kaffe annars också, bara att det inte syns? Oh well.

Sitter och diggar Atmosphere + kaffe nu. När jag hör den här låten känns Mora av någon anledning rätt uthärdligt, men så fort jag byter är jag tillbaka i helvetet, så den går på repeat cirkus varenda timme av varenda dag. Good times, good times
Got trees and vegetation in the city I stay, the rent's in the mail and I can always find a parking space
-
The nightlife ain't all that, but that's okay. I don't need to be distacted by the devil every day


Kommentarer

Skriv och få en kaka! Jag lovar.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0