FRESH.

Såhär sexiii_görl92 kan jag vara. Eheh..


Gaah, kan inte sluta lyssna på Promoe. Nostalgin är helt cray-cray. Men Standard Bearer och the Long Distance Runner är ju ungefär det bästa svensk hiphop har gett sen typ... NÅGONSIN. Jag bah exploderar (imploderar? can't decide) av ze amount of awezumness. Hans svenska skit är ju inte fy skam heller, för den delen. Känner mig lite som sexton igen när jag lyssnar på valfri låt från Kråksången.
Fattar inte hur folk kan lyssna på typ Petter och annat trash när det här finns liksoooom (no offence om du, de facto, lyssnar på den där pinsama lilla herren).
Kommer ni ihåg när man var fjorton och ball, och skrev "likz" istället för liksom, förresten? Har druckit lite för mycket kaffe idag, tror jag.
Nu ska jag leka lite med Elli och Sannabanana. Och nu fick jag en flashback till första gången jag lekte med Elli och Sannabanana. Vi bakade muffins och pallade hallon. Jag hade på mig leopardtights. Haha, oh gosh.


AAAH VARFÖR HAMNAR TEXTEN I MITTEN /dampryck och ragequit

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha åh, jag minns den dagen också. Jag hade gulblont hår och en grå tröja med stjärnor :P

2011-12-08 @ 23:36:14
URL: http://hoochiekoo.blogg.se/

Skriv och få en kaka! Jag lovar.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0