GURGEL

ALLTSÅÅÅÅÅÅ. Anledningen till att jag blåvägrar att kalla mig feminist. What the fuck är dealen liksom? Jag sitter också bredbent. Det är inte någon sorts makthandling; det är BEKVÄMT. Jag vet inte hur boyz känner det, men antar att det är av exakt samma anledning. Ååh, vad jag blir arg på människor. Lika bra att vi klappar ihop affären och begår kollektivt självmord, hela bunten.
Dumma idioter är ta mig fan precis vad de är: extrema feminister gör fan ett bättre jobb inom området "trycka ner kvinnor" än någon man jag känner eller har stött på. Hatar dem med en brinnande passion.
Vet inte riktigt om jag ska skratta eller gråta. Känner ofta när jag tänker på mänsklighetens förfall.

Nu skiter jag i det här och går all Pandemic 2 on everyone's asses, ungefär. Hade varit fint. Kill ALL the people!

Kommentarer

Skriv och få en kaka! Jag lovar.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0