Ingenting.

På tal om koalor, jag är så jävla känslig mot lök. Om någon skär lök på en skärbräda och diskar den typ tre gånger efter kan jag fortfarande känna löksmaken om jag skär något på den = spya i munnen. Vitlök är bra, all annan lök tycker jag om lika mycket som att ha migrän.
På tal om koalor 2, laktosfri mjölk är guds gåva till människan. Jag rådiggar pannkakor och det är inget kul att vrida sig i magknip i två dagar efter att ha förtärt dem.
På tal om koalor 3, det är relativt instabilt att jag började sakna att bo i Örebro när jag såg att det hade varit skottlossning i staden i fråga. Det var "rena vilda västern" och "blodbad" enlig random herre eller fru på Flashback. Men staden är ju så fiiiiiin!

Nu kom Sanna och Ellan, tjillevippen.

Kommentarer

Skriv och få en kaka! Jag lovar.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0