Jingle bells, jingle bells, jingle aaall the waaay

NÄMEN! Det är ju första december idag. Att kolla julkalendern eller att inte kolla julkalendern... det är frågan. Den suger säkert, men ändååååå. Saknar Mysteriet på Greveholm. Och När Karusellerna Sover. ÅÅåeh, good times, good times.

Flippad dröm inatt. Drömde att Sanna var busschaufför och söp på jobbet. Sen fick hon den briljanta idén att göra typ en volt (med bussen, med mig och Malin som passagerare) över noretrondellen. Det var asballt. Kan svära på att jag fick en riktigt adrenalin-kick, men i drömtillstånd (lol). Sen hade Malin sönder min laptop, så det var lite av en buzzkill. Blev förbannad, men hon fattade inte varför. MALIN; du är skyldig mig en dröm-dator.

Kommentarer
Postat av: Malin

Hahaha, vad i hela?

2011-12-01 @ 17:25:02
Postat av: Sarah

Jag <3 mina drömmar. Hahah!

2011-12-01 @ 18:24:54
URL: http://fuckyeahsarah.blogg.se/

Skriv och få en kaka! Jag lovar.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0