Juldag och hoe hoe hoes!

Inveg das neue kompaktkamera. Ingen aning om det heter "das neue," har inte haft tyska sen jag gick i nian. Och det är LÄNGESEN. Ålderskris.
Sanna och Lisa var suddiga och rökiga.
Jag var en oskarp crackwhore. Som vanligt.
Jag och Cissie pussades väldigt passionerat och mina rumpa såg superplatt ut. Lakritsshots är något sorts kärlekselixyr, bevisligen. Älskade ALLA i söndags.
Som sagt, kärlek på flaska/burk, ni vet... Lakritsshots tenderar att göra folk rätt pussiga.
Alla andra var glada och fina. Jag var musik-Hitler och såg dum i huvudet ut. Ingen aning om vad mina läppar håller på med, eheh...
Malin var så söt att man ville stoppa ner henne i fickan. Som vanligt.
Emma gömde sig typ hela tiden, men hon var fin hon med!
Jag hann med att ta mig själv på brösten, också. PORRIGT. Sen försvann vi iväg in i dimman (där var vi redan, visserligen), bort till krogen, ut i stormen och vidare till obyggden.

Kommentarer

Skriv och få en kaka! Jag lovar.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0