Kaffeskak

Fick papper om nya schemaval (Välkommen till Skeriol. Det enda vi gör här är att dricka kaffe och bygga nya scheman hela jäääävla tiden). Beslutsångesten är inte utav denna värld! Psykologi, filosofi (redan läst men what the fuck - kan man flumma runt och skeva ur FÖR mycket på lektionstid?), Människokroppen förr och nu, Foto, och - trumvirvel, 'cause here's the kicker - WRITTEN ENGLISH AND GRAMMAR!!! Dunununu. Blev så exalterad att jag nästan grät av upphetsning. Hade det varit fysiskt möjligt hade jag fått stånd.
Nu vill jag ha Chili Cheese Tops. Tror att smält ost är meningen med livet. HONGRI. Som fan.

På tal om sjöhästar pluggar jag ju historia på distans. Fick tillbaks en uppgift nyss och längst ner fanns en glad gubbe och texten "Det här tycker jag är mycket bra!!!! Det finns ett fint och stort historieintresse hos dig, märker jag."

Ehehe. Aahhh... mitt historieintersse är GIGANTISKT. Det enda jag gör på fritiden är att läsa historia. Jag lovar...


Kommentarer

Skriv och få en kaka! Jag lovar.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0