Natti natti och massa liknande joll.

Nu kryper jag ner i gosiga sängen (har saknat dig, puss <3)  och glor på film, och kände att jag ville säga godnatt till någon. Så jag säger det till er. GODNATT!
Vet ni vad jag vill göra? Klart ni inte gör. Och det får ni inte veta heller! Na na na na, pilutta er så jävla mycket. Men förutom det vill jag kramas. KRAMAS HUR GALET JÄVLA MYCKET SOM HELST. I typ flera timmar. Har inte kramats sen nittonhundrafrysifast (fast där råkade jag ljuga lite). Kom hit och kramaaaas! Vi kan bygga en liten hög av mysighet.

Edit; är jag kanske lite skadad som uppfattade det här inlägget som aningen små-sexuellt och mjukporrigt när jag läste igenom det? Eller var det helt enkelt någon sorts flippad Freudiansk felskrivning (felsägning funkar inte så jävla bra i sammanhanget)? Shit. I såna fall behöver mitt överjag något sorts censur-filter.

Kommentarer

Skriv och få en kaka! Jag lovar.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0