Poff!

När jag tittade på Folke fiffilurar-bilden mindes jag helt random att fiffilurar var ett ord jag använde relativt frekvent på den gamla goda tiden. En gång när jag och Sanna var på väg till den kungliga hufvudstaden facerapade jag henne med det enkla lilla ordet i fråga - "Sanna Blahablah fiffilurar." Enligt mig den roligaste ansiktsvåldtäkten i historien (säger väl en del om min humor, kanske). I samma veva sprang jag även runt och utropade "Poff!" till ungefär allt.

Nåväl, nu ska jag fiffilura mig iväg till Ica Nazi för andra gången på kort tid. Så nu går vi vidare med våra liv; inget att se här, folkz!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahaha. fiffilurar är ett väldigt fint ord faktiskt :D

2011-12-14 @ 19:55:18

Skriv och få en kaka! Jag lovar.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0