Saker jag ogillar just nu (och i allmänhet)

Att jag inte har godis hemma. Människor som går framför mig. Vinter. Människor som går bakom mig. Att jag är snuskigt beroende av cola (och socker). Julmusik. Att jag är HONGRI men inte har någon mat (pizza helst). Människor som inte kan stå för vad de tycker. Utseéndefixering. Att jag inte äger ett par anständiga högtalare. Att jag är pank. Folk som vill bli konstant gullade/lallade med. Den här låten, och det faktum att jag inte kan sluta lyssna på den. Politik. Mentalt instabila människor. Trettonåringar som skriker på bussen. Förutfattade meningar. Nyårshets. Paranoia. Att jag inte kan sluta vara irriterad. Hela världen. Att det är julafton typ snart. Särskrivningar.

Kommentarer

Skriv och få en kaka! Jag lovar.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0