Smalaste tjockisen i världen.

Blurgh. Borde börja sminka mig. Men orkar verkligen inte resa min lilla bakdel från soffan, där den sitter så fint placerad, och ta mig upp för den där jävla trappan... dagens i-landsproblem. DET ÄR SÅ LÅNGT TILL BADRUMMET aaargh. Jag är för lat för mitt eget bästa. 

Igår tittade vi på Fråga Olle-dokumentärer.
Lisa: "Alltså, är det sexigt med dallrande rumpor?"
Jag: "Men eller hur! Isåfall är jag sexigast på planeten!"
True story. Har inte sett insidan av ett gym sen... vääääldigt längesen. Bäst så. Bävar för dagen då min mage slutar vara ett svart hål som slukar allt och jag börjar gå upp i vikt. Den dagen, den sorgen.

Kommentarer

Skriv och få en kaka! Jag lovar.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0