Svar

Nu vet jag ju inte om du menar vad jag tycker om låten, eller vad jag tycker om budskapet i den.
När det kommer till budskapet vill jag helst inte skriva om politik. Tro mig, jag har gjort det förr och slutat; delvis på grund av att varenda gång har det slutat med att antingen jag eller någon annan blivit arg. För det mesta både och.
Början på låten i fråga stämmer rätt bra på mig: "Jag vet att jag har rätt svårt att vara saklig när jag bara bubblar och sjuder av hatet."
Delvis på grund av att jag gärna kan skriva väldigt mycket om sagda ämne. Det tar tid och blir långt, men jag ska försöka hålla mig kortfattad (har jag visserligen redan misslyckats med, men ändå).
Jag förstår vad Promoe menar. Jag tycker att det är bra att någon säger något istället för att låtsas som allt är bra. Jag, och många andra, har väldigt, väldigt lite till övers för Carl Bildt, och Folkmordsmiljonären speglar ungefär mina åsikter om honom. Så långt är det lugna gatan.
Till själva låten; jag var eld och lågor innan jag hörde den. Så spännande! Haha. Men, jag blev besviken. Texten är bra och så vidare, men det är liksom något som inte riktigt klaffar för mig. Kanske hade för höga förväntningar. Den kanske växer på mig. Time will tell!
Och snälla, snälla, skriv namn, email-adress eller blogg istället för vara anonym. Det är lättare så. Lättare för dig att veta när jag svarat, lättare att förklara och framföra åsikter för mig. Det här blir ju lite av en ensidig konversation, om man säger så... haha.
Slog något slags rekord i TL;DR nu, tror jag. Hade kunnat fortsätta längre också. Skulle kunna dissekera, analysera och diskutera varenda liten piece av låten, men är relativt säker på att ingen är intresserad av att läsa om det. Haha.
Hoppas för guds skull att jag inte får någon liten Carl Bildt-fangirl/boy på mig nu. No offence, alla har rätt till en egen åsikt. Jag med.
Fick en liten fråga. "Om jag har förstått saker rätt så gillar du looptroop och promoe va? Vad tycker du om folkmordsmiljonären?" Jag svarar här, för det blev jättejobbigt i kommentar-fältet.

Nu vet jag ju inte om du menar vad jag tycker om låten, eller vad jag tycker om budskapet i den.
När det kommer till budskapet vill jag helst inte skriva om politik. Tro mig, jag har gjort det förr och slutat; delvis på grund av att varenda gång har det slutat med att antingen jag eller någon annan blivit arg. För det mesta både och.
Början på låten i fråga stämmer rätt bra på mig: "Jag vet att jag har rätt svårt att vara saklig när jag bara bubblar och sjuder av hatet."

Delvis slutade jag på grund av att jag gärna kan skriva väldigt mycket om sagda ämne. Det tar tid och blir långt, men jag ska försöka hålla mig kortfattad (har jag visserligen redan misslyckats med, men ändå).
Jag förstår vad Promoe menar. Jag tycker att det är bra att någon säger något istället för att låtsas som allt är bra. Jag, och många andra, har väldigt, väldigt lite till övers för Carl Bildt, och Folkmordsmiljonären speglar ungefär mina åsikter om honom. Så långt är det lugna gatan.

Till själva låten; jag var eld och lågor innan jag hörde den. Så spännande! Haha. Men, jag blev besviken. Texten är bra och så vidare, men det är liksom något som inte riktigt klaffar för mig. Kanske hade för höga förväntningar. Den kanske växer på mig. Time will tell!

Och snälla, snälla, skriv namn, email-adress eller blogg istället för vara anonym. Det är lättare så. Lättare för dig att veta när jag svarat, lättare att förklara och framföra åsikter för mig. Det här blir ju lite av en ensidig konversation, om man säger så... haha.

Slog något slags rekord i TL;DR nu, tror jag. Hade kunnat fortsätta längre också. Skulle kunna dissekera, analysera och diskutera varenda liten piece av låten, men är relativt säker på att ingen är intresserad av att läsa om det. Haha.

Hoppas för guds skull att jag inte får någon liten Carl Bildt-fangirl/boy på mig nu. No offence, alla har rätt till en egen åsikt. Jag med.
Här är låten, för er som vill höra.

Kommentarer

Skriv och få en kaka! Jag lovar.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0