Vi tappar bort allting i jakten på papperna

Jag är så jävla trött på att bara få skit hela förbannade tiden. Blir så överjävligt less; inget jag gör duger någonsin. Hade jag haft pengarna (de där jävla papperslapparna är det ständiga problemet och det är ännu en sak jag blir så less på) hade jag flytt landet och aldrig sett tillbaka. Fuck this, får jag åka hem till min planet snart?

"sedlar är papper och passet är papper, besatthet av papper bara massor med papper. ditt liv är ett papper, det blir lätt borttappat av ämbetsmannen som lyfter på hatten
du tiger men jag lämnar stigen av papper och sjunger för att göra livet mer vackert, även om det ger minus på banken och prick i registret. du sitter i klistret från dagen du föds om du blir papperslös"


Kommentarer

Skriv och få en kaka! Jag lovar.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0