"Baby följ mig ut på gatan, pumpar upp dig hårt som satan"

"Fyra burkar bärs och koks, livet i en bag in box"
Awesome låt.

Matkoman är inte nådig just nu. Det känns som att om jag rör mig så mycket som en millimeter kommer jag kaskadspy tacos över ungefär hela rummet (mmh mysigt). Började nyss sittdansa till ovan nämnda låt och avled nästan. När ska jag lära mig att inte trycka i mig femton gånger så mycket mat som min minimi-mage klarar av att hantera? Dessutom tar det typ trettio sekunder att käka monsterpotioner för mig ("Äter man snabbt hinner man äta mer!!12!") så jag dör ju här. Kan magsäcken spricka? Om det är möjligt är det precis vad jag kommer dö av.

Kommentarer

Skriv och få en kaka! Jag lovar.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0