Bilder från mobilfånen

Tog tummen ur och la in min kavalkad av bilder från mobilen, och såhär ser majoriteten av dem ut. Fast nu har jag ju klippt ihop dem. Men... you get the point. Nu ska jag röka och sen försöka sovelisova lite.

Det Meli håller i är en skruv; hon hade nämligen lös. Bilderna porträtterar även Shaun på väg till den kungliga huvudstaden, Sanna som blåser på en såpbubbla innan vad jag minns som en karatefylla på vin, en blomma jag fick av Sandra på avslutningfesten och satte i en vas (läs; ölflaska) utanför Andersbo, Sanna som urinerar på awesome-toaletten på S2, och mig och Lisa på utspökade på höstfesten. Good times, good times!

Kommentarer

Skriv och få en kaka! Jag lovar.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0