Det här med att vara livrädd

Ni skulle sett mig inatt. Jag kan få små ryck av total jävla mörkerrädsla (så att jag liksom får panik, börjar andas snabbare och går in i ninja-mode), och inatt skulle jag hämta vatten när jag precis kommit upp ur källaren. Jag tar mitt vattenglas och all is well, men på väg ut ur köket ryser jag till och typ lamslås av rädsla. Kände hur ögen började tåras, kastade mig ut ur köket, vattnet flög åt alla håll... och jag snubblade. SNUBBLADE.
Inte så jävla ninja. Så jag ligger på marken och är livrädd. När jag blir rädd försöker jag göra så lite ljud som möjligt, och nu när jag hade lyckats föra så mycket oväsen fick jag liksom lov att kompensera upp det hela... så jag ålade iväg till mitt rum. Med det halvtomma vattenglaset i högsta hugg.
Jag blir så trött på mig själv ibland, men det måste sett jävligt roligt ut.

Kommentarer

Skriv och få en kaka! Jag lovar.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0