Döda håret lite?

Alltså, jag vill ha superlångt mellanbrunt hår och überblonda toppar. HADE VART SÅ BALLT. Men mitt hår är icke superlångt, så jag överväger rött hår (igen.... eheh) + svarta toppar. Hade varit ballare med svart hår och röda toppar men assåeeeh mina toppar är yp torrare än hö. Har hört att håret inte direkt blir long and luscious av att bleka skiten ur det... eheh. Kanske hade varit spexigare med typ rött hår och bruna toppar, dock. Eller brunt hår med svarta toppar. GAAAH BESLUTSÅNGEST.
(Fortfarande medveten om mitt hata-hår-inlägg, men det går liksom i vågor. Heh)

Alltså, jag var ju relativt foxy i rött ändå
men så får man inte sägaaaa. Aja baja, säger jantelagen! Fuck you, svarar jag.

Kommentarer

Skriv och få en kaka! Jag lovar.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0