Här klaffsas det fan inte runt i lera och vattenpölar.

Chilldillat och druckit kaffe med Ellabellabus i ett par timmar, fina tider. Nu dregglar jag över kicks. Vill bli rik och köpa orimliga mängder skor. Typ bada i ett skohav. Borde kanske söka lite hjälp för min fallenhet för skor? Jag köper och köper men är fan rädd för att använda de jävlarna, då jag är livrädd för att förstöra dem. Men så fina! Blir nöjd bara av att äga och titta. Duger alltså inte att bara titta, måste äga också. Ehe.

Och vita skor ät det bästa och värsta jag vet. För några veckor sen satt jag och rengjorde ett par med tandborste, tvättmedel och såpa i och grät tårar av blod när jag insåg att de helt enkelt var slitna och inte bara smutsiga. Jösses...

Kommentarer

Skriv och få en kaka! Jag lovar.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0