INTRESSEBOLLEN EXPLODERAR

Om någon känner för det få ni gärna komma över med lite godis och en film som sparkar arsle. Hade varit evigt tacksam. Kan bjuda på kaffe och nypa er i rumpan. BAH VÅLDGÄSTA PÅ VA!
Tänkte ta en dusch, men när jag stod i badrummet halvt avklädd kom jag på att jag inte riktigt orkade. Petade lite i hårbotten och bah "Aeeh, det är ju inte fett än... kan duscha imorgon istället." Fräsch tjej. Funderar på att ta en promenad, men misstänker att det är jättekallt ute, så näee. 

Tycker även att det är lite roligt att jag tappade typ femton-tjugo läsare när jag laddade upp Reinfeldt-bilden. Är ni så lättprovocerade eller ogillar ni helt enkelt vänsterfittor i allmänhet? Eller har ni gått i ide, tro? Det hade jag också velat göra.
Såhär ser jag inte ut idag, men jag sitter iallafall på samma ställe.

Kommentarer

Skriv och få en kaka! Jag lovar.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0