Matematiska mysmåndag

Minus den matematiska delen, då jag har hoppat av helvetesmatten.

Sitter i skolan och väntar på att Sanna Snask slutar, så att jag kan få mig lite skjuts hemmåt. Illa att jag är så jävla lat att jag inte ens orkar ta bussen, heh3... så nu har jag enmansfest nere i Gruvan (älskade Gruvan ♥). Om inte datorerna hade varit så sega här hade jag kunnat släpa in en madrass och bo här resten av mitt liv, typ.
Längtar hem lite, till mina ostkrokar och Big Bang Theory. Måndagsunderhållningen är the scheisse. Nu; kaffe. En liten fundering jag har just nu bara; varför i helvete blir facebook rosa på vissa av skolan datorer? Mysterium.

INTRESSESMURFARNA BAH DÖR AV UPPHETSNING!!!11ettetttvå


Kommentarer

Skriv och få en kaka! Jag lovar.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0