Saker jag måste sluta göra

♦ Säga "Vad sa du? Glömde bort att lyssna" och vara dödligt seriös
♦ Ha ångest över allt och inget
♦ Dricka så mycket kaffe att jag får spränghuvudvärk, kallsvettas och skakar
♦ Glömma bort att dricka morgonkaffe och därmed få spränghuvudvärk, kallsvettas och skaka
♦ Leva i det förflutna
♦ Svälja piercingstavar
♦ Tycka synd om mig själv
♦ Hata hösten/vintern till den grad att jag överväger att bosätta mig i källaren med en årsförbrukning cigaretter och kaffe
♦ Vilja tatuera mig och därav spara en shitload med pengar
♦ Slösa pengar så att jag kan tatuera mig mer
♦ Skratta åt mina egna skämt


Tänkte skriva "Hata Justin Bieber så mycket att jag vill go jihad on his ass" men det är ju rätt legit, må jag säga.

Kommentarer

Skriv och få en kaka! Jag lovar.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0