Skjut mig i huvudet

Min nacke gör ont, för sånt är jätteintressant att veta (precis som allt annat jag skriver). Kaffekaffekaffe nu, sen ut på frysa-rumpan-av-mig-promenad. Kan hända att jag förvandlas till en isbit och fryser fast i marken, eller blir så mörkrädd att jag får en hjärtattack. Blir nog jättespännande, skulle jag tro.


På tal om kaffe förresten - jag håller på att försöka dra ner lite på den varan. Förra terminen gjorde jag samma sak, och drack té de gånger jag brukar dricka kaffe, förutom ibland (eheh). Men satan i gatan vad bra jag mådde hela tiden! Ska tilläggas att jag enkelt kan häva i mig omkring tio-femton koppar om dan (och nej, mina tänder är inte så nasty som de borde vara).
Just nu dricker jag min andra kopp idag. Ingen abstinens-huvudvärk, tack och lov, men FY FAN vad gnällig, bitter och överjävligt dryg jag har varit hela eftermiddagen. Har ta mig fan svårt med allt just nu - till och med motoriken fuckar ur. Och min meningsuppbyggnad är lagomt urskevad. Huuuur ska jag överleeevaaaaa??!

Kommentarer

Skriv och få en kaka! Jag lovar.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0