Två saker jag inte diggar just nu.

Att vara "vuxen" och att det är november. HALLÅ, det är typ tusen månader kvar tills nästa solstråle träffar min hud. Detta gör mig både lagomt deprimerad och en deprimerande människa att umgås med. Jag behöver ta mig fan ljus och värme för att överleva.
Funderar på att bygga om min källare till en sandstrand. Ni vet, hänga in lite uv-ljus, måla väggarna blåa och hälla sand på golvet. Palmer, hängmattor, kall öl och jeansshorts är obligatoriska tillbehör. 


Såhär såg jag ut i lördags. För det är fruktansvärt viktigt för er att veta, känner jag. Vill ju inte att ni ska gå och undra, direkt. Vore ju jättejobbigt.


Kommentarer

Skriv och få en kaka! Jag lovar.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0