Santa Monica Bay could be the place to be for me

Funderar på skolmassaker och go CoD on vissa lärares asses. Fast nä (hörrni FRA, take a chillpill).

Funderar även på att fly landet till varmare bredgrader typ Kalifornien (i mina fantasier är det alltid varmare än 25+ och strålande solsken där, våga inte påstå något annat, k?) för att testa lyckan som solbränd och lycklig (förmodligen även fet) låtsasamerikan. Aaah, livin' the dream i jeansshorts och tanktops! Who's with me? Vi kan bränna allt vad vinterjackor heter och dansa runt elden. 


"Los Angeles har medelhavsklimat med varma, torra somrar och mer växlande, något regniga vintrar. Normala temperaturer på somrarna dagtid är omkring 27 - 29 °C med milda nätter. Resten av året ligger temperaturerna på runt 19 - 23 °C dagtid och svalt på nätterna som ibland kan kännas kyliga. Staden får ca. 325 soldagar och enbart 30 regniga dagar om året med låg luftfuktighet året om, vilket ger behagligt väder året om."

OOOH HEAVEN IS A PLACE ON EARTH! Hade varit lyckligare än lyckligast bara jag slapp frysa arslet av mig bara av att titta på termometern. Lite regn kan jag stå ut med. Är man viking så är man, liksom!

Kommentarer

Skriv och få en kaka! Jag lovar.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0