Feeling like a martian out of this world.

Lägesrapport; jag har krympt min favorittröja i tvätten (sorgen är gigantisk, då jag tycker att det är aningen obehagligt att ha tighta/korta tröjor, men jag tänker ta mig fan använda den ändå!) , försov mig och vaknade tolv, och hade glömt bort min samhällslektion. Då jag pluggar skiten på distans har vi möte ungefär var tredje vecka eller mer sällan och det kom jag på alldeles för sent, så det blev bara att hetsa iväg till skolan. Själva lektionen fick mig att vilja blåsa ut min hjärna på väggen och sen smeta ut den i min lärares ansikte (om det ändå hade varit möjligt... hade varit lycklig då). Sprängande huvudvärk hela dagen, och mina boobs är så ömma att det är patetiskt. Gick nyss upp för trappan och avled nästan av smärta. Bröst </3 /sadface

Men det är inget lite McFeast med fina b-rudar kan råda bot på, right?!

"I'm talking planet earth, the most violent place in the universe, where they stab your back though they smile at first. Where they say actions speak louder than words"

Kommentarer

Skriv och få en kaka! Jag lovar.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0