Krossa alla fönster, slå in hans dörr.

Maskinens nya. Hörde jag fanfuckingtastic? Det tror jag minsann att jag gjorde, va.


"Hade inte du högre krav? 
Hur kan han vara det största som hänt? 
Man kan se det på olika sätt,
men han har aldrig fått dig att komma
Du får alltid fejka och avsluta själv på toaletten
Han försvinner iväg när det kniper,
och kommer krypande på alla fyra
Med en blick som han han ville fria,
men i ett skick som han hade klamydia
Han säger att han vart med någon annan,
Att han gjort att hon strax ska bli mamma,
så gör en Lisa 'left-eyed' Lopez
På honom så fort du kan!"


Jag är lite kär. Den går på repeat här nu, medans jag susar runt som en yr jävla höna.

Kommentarer

Skriv och få en kaka! Jag lovar.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0