Söker du jobb eller bostad? Det här är PERFEKT för dig!

Vafan? Spelade Movits! i Falun i helgen? Vem ska jag vara arg på för att personen ifråga inte upplyst mig om detta? Jag menar, jag är ju inte Superwoman (fast...joo). Kan väll för fan inte hålla reda på allt heller!
Ska skaffa mig en liten kines som jobbar gratis och håller koll på sånt här. Han skulle kunna få bo nere i källaren (jag menar, det finns en extramadrass någonstans i gärstrummet) och kunde få dela hundmat med Ludwig. Himla praktiskt, va! Hade i och för sig inte behövt vara en kines. Hade nog klarat mig med en norrman. De verkar så mysiga! Egentligen vem som helst som inte är ryss eller tysk. De låter så fruktansvärt arga. Skicka ansökan till [email protected]. DANKE SCHÖN!




(Jag gick inte för långt nu, va? Har fortfarande ingen koll på vad det är för "gräns" folk snackar om hit och dit. Vadå, jag gick inte över någon gräns, liksom? Baaaah fattar ingentiiiiing, vaaaa)

Kommentarer

Skriv och få en kaka! Jag lovar.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0