Bananas

Jag försöker äta en frukostbanan, men det går ej bra. Min mun har drabbats av något form av überkli; påminner om kliet efter att jag ätit kiwi, men ändå inte riktigt. Hm. Om det nu är meningen att man ska äta mycket frukt, varför blir jag då överkänslig mot alla goda sorter? Va? VA?!

Ska iväg till bussen om ett tag. Gott om tid på mig nu, typ tjugo minuter. Det är inte ofta jag har tid till övers på morgonen, ska ni veta! Men känner jag mig själv ordentligt kommer jag likförbannat springa till hållplatsen i panik, kioskmongo-style.
Lagomt pigg tjej. SÄNGEN JAG VILL HA DIG NU OCH LOVAR ATT ALDRIG MER LÄMNA DIG IGEN. Vi är ju meant to be.

Kommentarer
Postat av: Meli

Hahaha, söt <3

2012-02-13 @ 12:33:52
URL: http://meliyay.blogg.se/

Skriv och få en kaka! Jag lovar.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0