Bästa katten

HIPP HIPP HURRA! Min lilla Linis fyller minsann år idag. Det kan ni fira med att klappa lite på bilden och ha henne i era tankar. Jag lovar att hon kommer uppskatta detta, då hon är telepatisk och ej gillar human contact från människor som inte heter Sarah Malin Elizabeth Palm Althén.* Vi här hemma firar det med extra gosnings-sesh. Dock har jag ingen aning om hur många år hon är, men hon hävdar att hon fyller tre.
Jag tror snarare på åtta-nio och att hon börjar närma sig ålderns höst, men det talar vi inte högt om här hemma. Hon har nog drabbats av en mindre ålderskris, och jag personligen har en bad case of HERREGUD-DU-FÅR-INTE-BLI-ÄLDRE-FÖR-DET-BETYDER-ATT-TIDEN-VI-HAR-KVAR-TILLSAMMANS-MINSKAR-influensan. Såååå... jag intalar mig att hennes utsago är sann.

Där är min fot också. Den är sjukt böjd. Dansfötter, hävdas det. Precis lika fula som alla andra fötter, hävdar jag.


*Mitt namn är liksom en motherfucking shitfest av rörighet. Och om man säger mina efternamn snabbt blir det Pall Mall (ni vet, ciggen?)-thén. MEHE

Kommentarer

Skriv och få en kaka! Jag lovar.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0