Diamanttårar

Har lite fina blåmärken runt men fuck it. En vacker dag kanske jag fixar bättre bild, fast... nä. Sånt orkar jag inte. Lite ljusare i verkligheten sen lär väl färgerna lägga sig lite. Råkade visst boka en ny tid nästa vecka, också... ehhe. Hoppsan. Inte lämnat någon bild så herr tatuerare får kirra biffen. Jerker han kan, han, så det blir nog rätt awezzzuum
Kan vara så att det var lite på grund av denna låt jag gjorde den åsååå, så lite mening har den la. Sen får den väl betraktas som lite av en kömpistatuering då två av mina närmsta vänner även dem har skaffat sig en varsinn diamant men i olika varianter. FINT DÄ

Och ja, mina armar är ungefär av samma storlek som spaghetti. Så jävla taniga att jag får en helt urflippad böjning vid armbågarna när jag sträcker på armarna. Syns bara lite på bilden, MEN KUL ÄNDÅ mehe så ska jag göra nått annat än att sitta här och dega, pösshej

Kommentarer

Skriv och få en kaka! Jag lovar.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0