För ni vill verkligen läsa om sånt här, va?

Idag har jag varit ute på ensam-promenad, sen drack jag kaffe (Gevalia) och rökte (LM) lite i min ensamhet. När jag gjort det ett tag åt jag mat, degade lite till och sen tog jag en dusch. Jag tvättade inte håret, utan duschade bara kroppen. Jag använde en kroppsskrubb från märket Naturligtvis som är gjort på solrosolja och någon form av socker, och ackompanjerade detta med en sådan där ekologisk tvål. När jag hade duschat klart klädde jag på mig och gick bort till Elinor, och vi tog en promenad tillsammans. Det var trevligt. Nu sitter jag i soffan igen och tänkte titta på någon serie eller film. Puss.

Väldigt limiterad upplaga av människor som faktiskt fattar varför jag skriver detta inlägg, men jag gör det ändå... BARA FÖR ATT JAG KAN. Mahahah.

Kommentarer
Postat av: Anonym

mohahaha!

2012-02-13 @ 09:50:50
URL: http://rockabillyrules.blogg.se/

Skriv och få en kaka! Jag lovar.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0