Ågren

Den dagen jag vinner någon form av pris (må det så vara en sådan där stor choklad-grej på Liseberg) så tänker jag ställa mig på närmsta bord och hålla tacktal.
"Jag vill tacka Herr Hellqvist/Ågren/Organism 12/Organismen. Tack för allt fantastiskt du någonsin skapat. Jag är övertygad om att allt du tittar på blir till guld, diamanter, och diverse annat shiny shit. Det är på grund av dig jag kan stå här idag och ta emot den här fantastiska chokladkakan. Ehh... choklad är inte riktigt min cup o'tea. Men jag vill ändå tacka. Så Tack."

Upptäckte nu att Om Gud Vill och Vädret Tillåter är borta från Spotify. Fuck you, Spotify. Just fuck you. Fuckfuckfuck you, and then, let's fuck you again. Och inte på det bra sättet.

Kommentarer

Skriv och få en kaka! Jag lovar.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0