Hallelujah!

"Don't ask yourself what you did wrong or how you could have done it differently. Don't waste your valuable heart and mind trying to figure out why he did what he did. Or thinking back at all the things he said and wondering what was the truth and what was the lie. The only thing you need to know is that it's really good news: he's gone. Hallelujah!"

Skulle behövt läsa det där för nått år sen åsååå, men alltså ja. Bättre sent än aldrig, antar jag? Fan inte lätt att vara sexton-sjutton (eller hur gammal jag nu var) alla gånger. Oh well. MEHE KÄNNER MIG SÅ GAMMAL OCH VIS EHEHEH. 

Fast öh. Ibland tror jag ärligt talat att jag blir dummare och dummare för varje år, istället för tvärtom. Jag må vara relativt smart, men inte fan är jag vis . Typ raka motsatsen. Haha.

Kommentarer
Postat av: Anonym

AMEN!(läs det på Americanska!)

2012-02-22 @ 19:18:53
URL: http://hoochiekoo.blogg.se/

Skriv och få en kaka! Jag lovar.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0