Helvetesveckan

Haha. Lyssnar på Highway Man och blir nostalgikastad till avslutningsmiddagsefterfesten (what to call it?) på ze folkiz-internat förra året. Någon sätter på sagda låt, alla börjar sjunga, jag kikar bort på Sandra och ba blubb blubb med underläppen och ledsna ögonbryn. Sandra blubb blubbar-tillbaks och skriker "SARAH. DU GER FAN I ATT BÖRJA GRINA. FÖR DÅ KOMMER JAG GRINA OCKSÅ. Gråt INTE!"
Jävlar vad det grinades de där sista dagarna. Jag gick från att vara en väldigt icke-sentimental människa till att böla över minsta lilla. Standardsaker att säga till lilla mig var "Sarah, börja inte grina nu..." eller "Ska det snyftas nu igen?"
Shit. Pinsam jag är.

Kommentarer

Skriv och få en kaka! Jag lovar.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0