Kattmamman

Vill så gärna ha en till liten fluffkatt, men jag vet inte om det går. Min lilla mammagris här hemma har känt sig så ensam på senaste och därmed blivit tusen gånger mammigare än innan och kräver så fruktansvärt mycket uppmärksamhet (ja, jag vet att djur är så - men det här är fan sjukt; jag får inte sova, gå upp på morgonen, gå ifrån henne eller någonting). När vi ska sova på kvällarna måste jag liksom "skeda" med henne och hålla en hand runt magen och om jag råkar röra mig efter att kattfan har somnat är det kört - då måste vi genomgå ytterligare två timmar av daltning, nattning och gosning.
Tror att hon skulle må bra av lite sällskap men hon är i regel så jäkla skeptisk mot alla, djur som människa, som inte är jag. Invänjningen hade varit brutal och hon hade förmodligen rymt i ett par veckor och hatat mig. UUUH.


Sjukt intressant inlägg, jag vet. Fick lov att spy ur mig lite crazy cat lady-ness.

Kommentarer

Skriv och få en kaka! Jag lovar.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0