"Vad hette Hitler i efternamn?"

Här får ni några guldklimpar från Klockrena citat-tråden på FB (nej, inte facebook), för jag är så jävla generös. 


"En stor kuk är en klen tröst i en fattig familj."
"Utan Skåne skulle Efterlyst bara vara trettio minuter långt."
"Du har tjocka tuttar!"
"Det är viktigt att ni gör rätt... annars blir det fel."
"Kasta inte bävrar i trähus."
"Du lär väll inte slänga fram tuttarna ikväll ändå, så det är lika bra att jag åker hem."
"Får man slå en polis när han inte bär uniform?"
"Hon är som en macka man tappat på golvet. Den går fortfarande att äta, men man vet var den har varit."


Nä, jag har aldrig hävdat att standarden på varken min humor eller denna blogg är särskilt hög. Mehe.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahahaha. hahahahah. kul.

2012-02-03 @ 16:48:10
URL: http://hoochiekoo.blogg.se/

Skriv och få en kaka! Jag lovar.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0