Whuuuut?

Say what in the what now? Är det lov snart? Va? Fattar nada. HELA MITT LIV ÄR ETT LOV TJUHU eller nej. Inget tjuhu. Vill ej att mitt liv ska vara ett lov. Lov är skittråkiga, speciellt när alla andra jobbar/pluggar/ej har tid för en liten ensam tös vid namn Sarah. Bara korta dagar och långa nätter, och inte av den bra sorten heller.

På tal om isbjörnar; om jag har läsare av den yngre modellen vill jag säga två saker. 1, SAVOUR THE FUCKING TIME innan helvetesplugget då ungefär allt är på liv och död kommer, för skolan är jävligt chill och en vacker (eh?) dag kommer du sakna skiten, och 2, DET ÄR SJUKT OKOOLT ATT RÖKA. Bara så ni vet.
Vadå lov, liksom? Och jag vet redan att jag är råhet.

Kommentarer

Skriv och få en kaka! Jag lovar.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0