Dead woman walking

Fortfarande hungrig. Fortfarande inte packat. Men det är så ansträngande att ta sig ur soffan och upp för trappan... damn you, laziness.

Det här med dödsynderna, förresten. Högmod, girighet, lättja, vällust, frosseri, avund och vrede. Jag har begått de alla, och typ en av dygderna. Kanske två med mindre modifiering och lite tur. Jag har roligheter att se fram emot när jag hamnar i helvetet, med andra ord.
Enligt wikipedia kommer jag kokas i olja, smörjas med eld och svavel, bada i iskallt vatten, severas paddor, råttor och ormar, styckas levande, kastas i en ormgrop, och dessutom få mina lemmar krossade då djävulen får tag på mig. Party party! Halle-fucking-lujah.

Kommentarer

Skriv och få en kaka! Jag lovar.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0