Deal with it.

Jag skrev om en TL;DR-demon som bosatt sig i min kropp häromsistens. Den har, som ni förmodligen märkt, flyttat ut. Som de säger; allt som kastas upp måste komma ner... haha. Har ovanligt lite att tjöta om. Så ni får leva med half-assed uppdatering i någon dag eller så.* Men jag är snart tillbaka, mer hetsig och drygare än någonsin! Förmodligen redan inatt. Hoho.
Bedrev nyss självplågeri i form av att försöka töja örat mera, men det gick inte lika smooth som förväntat. Nytt försök in da shaaauuuer (medveten om att det är jättefelstavat; jag må vara många saker, men dum i huvudet är jag fan inte).

*Bara för att jag skrev så kommer jag skriva en mängd av kick-ass inlägg och vinna Nobelpriset i litteratur nu. Brukar bli så. Kan bli jobbigt, med tanke på att min hylla för prestigefyllda trofeér börjar bli lite överfull...

Kommentarer

Skriv och få en kaka! Jag lovar.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0