Jag lovar dig att det är som en rysning

Jag vet att ni redan vet att jag vet att Organismen är bäst i världen. MEN ALLTSÅ. Aaargh. Lyssna för fan, helt otroligt. Och om ni vägrar klicka på play läs texten iallafall för alltså... AAAH. Kan ej beskriva hur mycket jag älskar den här låten. GENIALISK. HELVETE. JAG VET EJ VART JAG SKA TA VÄGEN.

"Vi kanske passerar varann och blickar möts, och hjärtat slår ett extra slag, man får en inre röst;
Kan du vara rätt för mig, kan du vara den för mig? Kan du vara den som kommer stå här när dom vänder sig? Kan vi hitta varandra, så kan jag finnas för dig, så kan du finnas för mig, så kan vi finnas tillsammans.
Så kan vi vakna varje dag ihop. Ruckel eller slott, vi har varann så skit i var vi bor; vi bygger upp en framtid, vi skaffar barn ihop. Kan prata ut om allt så fort som något tar emot. Vi skrattar, vi suktar, vi älskar, behöver du mig? Vi lever, vi firar, måste jag dör jag för dig.

Vi kanske börjar hata allt vi älskat och skriker åt varandra hela dagar; du kan dra nu, packa väskan! Vi kan skilja oss, vi kan sen gå skilda vägar. Du får barnen, du får huset, jag får inget, jag får fingret.
Vi kan bråka ända tills våra barn blivit vuxna, och vi har blivit såna som vi har hatat och fruktat. Tänk om vi inte längre tål varann, och varje hemlighet har blivit ammunition för att slå varann? Och alla mätarna på instrumenten står på noll, och att vi ägt varandras hjärtan inte längre spelar någon roll?
Vi kan avsky att vi ens behöver ses ibland, du ångrar att du ens från början ville ge din hand"

Kommentarer

Skriv och få en kaka! Jag lovar.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0