Det var ett år på jorden men tio inuti mig

"Jag har sett en och annan onsdag med ett och annat moln, har hört min inre röst skrika ta mig härifrån"

Jag har, som alltid när det kommer till årskiften, väldigt svårt att greppa att det är ett nytt år. Förra året gick jag runt ända till sommaren och skrev "2010" när man skulle fylla i dagens datum någonstans. Ibland tror jag fortfarande att det är 2010. Det känns som att åren går snabbare och snabbare desto äldre men blir, men förra året gick i ultrarapid samtidigt som slow motion. Så konstigt. Jag svamlar.
Min högra arm har även varit mer eller mindre avdommnad sen igår någon gång. Känns som att den ska trilla av. Så, nu vet ni det också.

Kommentarer

Skriv och få en kaka! Jag lovar.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0