Detta fält måste fyllas i

Sjukt (o)händelserik dag hittills. Kaffe och lite tv. Drömtydning också! Ack så flummigt och mestadels hokus pokus, jag vet, men så ruuuuligt. Jag menar, Freud sa ju att drömmar är vägen in i vårt undermedvetna, och det är ju faktiskt sant. Gör man det på rätt sätt behöver det inte bli så jävla mycket hokus pokus av det hela. Har fan kommit till små insikter om mig själv tusentals gånger på grund av drömtydning. Nu snackar jag alltså inte drömtydning av typne "om du drömmer om spindlar är du sexuellt frustrerad".* Läser man sånt är man ALLTID sexuellt frustrerad, arg, eller så kommer något bra hända. Lite samma sak som med horoskop.

Duscheliduscha snart och sen kanske städelistäda. Och MW3. Kommer vakna om två veckor med dreggel i mungipan och ba "Vad hääääände?"
Jag och tv-spel är en sjukt kick-ass-kombo, samtidigt som det inte är det. SÅ RUUULIGT, det med, men jag drar mig för att spela för att jag vet att jag inte kommer kunna sluta. Eheh. Spelar ingen roll om det är CoD, Alan Wake, Super Mario eller Sims. Poff, säger det, sen är jag i en annan värld. Döda döda döda äta döda äta döda döda äta-världen, för det mesta.


*NEEEJ jag drömmer inte om spindlar för att jag är sexuellt frustrerad. Jag drömmer om spindlar för att det är min största skräck i livet och för att jag har en sömnstörning. JÄVLA HOKUS POKUS. Som sagt. Idioti. Nu drömde jag om nått heeeelt annat än spindlar innat, men det händer titt som tätt. Ska sluta svamla nu. Pusshej.

Kommentarer

Skriv och få en kaka! Jag lovar.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0