Don't panic.

BROTIP #1523: If you lose something while you're drunk, don't freak out. Odds are it's either in your hands or pockets.
Jag behöver tatuera in detta på min hand. Chansen att jag skulle fatta är dock liten. "MEN NÄÄE DET STÅR SÅ MEN DET ÄR FEEEEEL DEN ÄR BORTA UHUHUU... oh, där är telefonen. På bordet framför mig."
Skulle kunna ta bort "while you're drunk", till och med. Tror att jag slarvar bort saker hela tiden, medans den försvunna saken i fråga egentligen ligger i vänster ficka istället för den högra, framför mig, eller är i höger hand i stället för vänstra. Det är ett mirakel att jag inte tappat bort mig själv än. Om kroppsdelar hade varit avtagbara hade jag varit fucked med stora bokstäver.

Kommentarer

Skriv och få en kaka! Jag lovar.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0