Fuck it.

Har varit i Mora i cirkus en halvtimme och är redan trött på skiten. Går sönder lite innuti varenda gång jag åker från Stockholm och är rådeppig i flera dagar. Tänkte tycka synd om mig själv (läs; våldtäktsdusch i fosterställning) ett litet tag nu, men när tristessen kommer och tar mig skriver jag igen. Herregud. Jag vill inte vara med på det här. Vill inte vara med i småstadslivet, inte alls.

När vi var på pendeln till centralen idag satt jag och råstirrade på en reklamthingy för Orsa Grönklitt (som sagt; you can run, but you can't hide) och dog inombords. Den uppmanade om att boka en vecka i siljansbygden och jag ville riva ner, ha sönder och elda upp delarna.

Kommentarer

Skriv och få en kaka! Jag lovar.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0