Fy.

Försöker ändra ze privacy settings @ ansiktsboken. Det går inget bra. Tror att Zuckerberg och kompani kanske VILL att hela världen ska veta allt om mig. Men det kan ju ändå inte stämma, eller hur...? 

Fan vad jag hatar facebook egentligen. Så dumt att vara så pass beroende av en jävla sida på internet. Jag har relativt "lite" vänner* men skulle enkelt klara mig med typ tjugo. Pratar med ungefär tio av dem regulbundet. Vill ta bort, men det vore ju ungefär socialt självmord. Och så mycket dötid! Otroligt. Om jag avaktiverade skiten kanske jag skulle hinna... ptjjaaa, jag vet inte... ha ett liv? PUH DUMMA. Saknar lunar, typ. Ahah. *KjamizzZZz*


*Rensar alltid när jag ligger runt trehundra-sträcket. Hur många av dem känner jag liksom?

Kommentarer
Postat av: maja

Haha. Facebook har fan tagit över världen :(

2012-01-10 @ 21:50:07

Skriv och få en kaka! Jag lovar.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0