Ghosts n' stuff

Jag har inte bytt musik på min iPod sen innan jag bodde Örebro, och dit flyttade jag när jag var femton-sexton. Bara liksom... fyllt på. Typ två gånger.* Startade den nyss och HERREGUD. Om ni inte hör av mig på någon dag har jag most definitely drunknat i både jobbiga och bra minnen/sitter och vaggar fram och tillbaks i något hörn och dör nostalgidöden.

*När the wonders of technology nådde mig i form av android-telefoner jublade jag av lycka och kastade allt vad Apple heter åt helvete. You see, jag skaffade min första iPod när de fortfarande var stora som tegelstenar och blev därmed efterbliven när det kommer till mp3or.
Det är så Apple jobbar, tydligen; hjärntvättar folk till att bli totalt inkompetenta när det kommer till att använda andra företags produkter.

Kommentarer

Skriv och få en kaka! Jag lovar.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0