Glad påsk

Somnade cirkus sex imorse och vaknade halv fyra... sitter nu och tragglar i mig kaffe för att jag ska orka fixa mig. Just nu ser jag ut som fan och hans moster, plus femtioelva svåra år. Dessutom har jag mjukisbyxor, och det gör det hela liiiite värre. Skulle behöva en dusch, men det hinner jag fan inte.

Sen natt/tidig morgon tog jag och Sanna ett nattmål på Klockan. Vi var trevliga, sa "tack" osv, sådär som man gör. Tror att hon i kassan var väldigt ovan med folk som inte är dräggiga/otrevliga/högljuda/dryga... ehhe. Ni som är utom-moringar vet förmodligen inte vad Klockan är, men det får ni leva med. Ingen aning om varför jag skriver det här, för övrigt. Försöker skjuta upp fixningen, tror jag... blubb.

Kommentarer

Skriv och få en kaka! Jag lovar.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0